onsdag 9 januari 2013

Dag två!

Idag har det inte riktigt gått lika bra som igår.
Eller jo det har gått. Men jag har blivit väldigt sugen på att äta.
När jag gjorde mat till min man och min son (spagetti och köttfärssås) blev jag vääääääldigt sugen på att bara sleva i mig en massa köttfärssås. Men jag lyckades att inte göra det.
Sen på jobb, så hade min arbetskamrat med sig kycklingfilé, ris och en sås som såg väldigt god ut.
Men jag stålsatte mig även där.
Och nu när jag kom hem. Så gick jag raka vägen ut i köket och öppnade kylen.
Men jag stängde den igen utan att ta ut något.
Så. Tre - noll till mig.


2 kommentarer:

  1. Åh det värsta är ju verkligen att se andra äta, speciellt i början. Man kan ju gå crazy!
    Hur länge ska du köra med detta? :-)

    (josdil.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. Ja det är ganska jobbigt! :-)
    Jag har tänkt att jag ska köra på detta i en vecka.
    Två om jag kan.
    Klarar jag två veckor blir jag glad. Men jag blir nöjd med "bara" en vecka oxå. :-P

    SvaraRadera