torsdag 10 januari 2013

Det jag saknar mest!

Det jag saknar mest med att inte äta allt som jag brukar är faktiskt glass. Och nötkräm.
D e "deras" fel att jag har gått upp i vikt som jag har gjort. Jag kan äta hur mycket glass som helst, hur ofta som helst.
O sen dom började sälja nötkräm i burkar. Oj oj oj vad jag har ätit nötkräm.
Men d får vara slut med det.
Eller nja!!! Någon gång måste jag få "fira" och fuska. Men det dröjer ett bra tag.
Men iaf.
Jag berättade för en kompis innan idag att jag verkligen längtade efter glass, så sa hon att hon hade läst någonstans att man kunde frysa naturdieten. Så jag blandade en naturdiet o hällde ner det i en skål o ställde den i frysen.
Så jag ska festa till det ikväll.
Hoppas det smakat gott. För jag e verkligen sugen på glass.
Man får göra det bästa av det.

Snart ska jag börja med korvstroganaff till min man och son.
Jag får nöja mig med viktväktarsoppa. :-)

Återkommer om hur "glassen" var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar