söndag 6 januari 2013

Imorgon är dag ett!

Ja, okej!
Imorgon så börjas det..
Denna eviga gå-ner-i-vikt-hysterin..
jorråsåatte!!!

Jag börjar imorgon igen, jag har börjat en miljon gånger och avbrutit lika många gånger.
Men denna gången är lite speciell..
 Jag tänker inte ge upp denna gången som jag har gjort de andra gångerna...
Tror ni inte på mig?
Vet ni!! Denna gången tror jag faktiskt på det själv.. Bara det!!! 
Detta ska gå...
Jag har ingen aning om hur mycket jag väger. Det ända jag vet är att det är på tok för mycket.
Jag ska väga mig imorgon och börja på en så kallad så-lite-kalorier-som-möjligt-diet..
Jag börjar med det så att jag ser ett snabbt resultat nu i början...(så att jag får en riktig tjooohooo-jag-kan-känsla)
Hade tänkte mig en vecka på den dieten.
Ja ska naturligtvis även "motionera"
Börjar lite nätt, eftersom jag är helt o hållet otränad.. 
sen tränar jag mera och då kan jag äta lite fler kalorier..
Jag tror faktiskt att detta kan gå...

så i alla fall...
imorgon är dag ett...

Jag startade denna bloggen först och främst för mig själv. 
Men sen tänkte jag att det är ju klart roligare om någon annan läser..
man kanske kan "peppa" varandra, ge varandra tips osv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar